Functioneel analist Odoo

Neem contact op

KMO bedrijven beseffen dat zij aan de hand van digitalisatie verschil kunnen maken ten opzichte van hun concurrenten.

Die KMO's die IT zien als een totale differentiatie en groei binnen de sector zijn onze klanten.

Callista fungeert als rechterhand en partner in dit proces. Met een jong en gedreven team uit Kalmthout ontwikkelen wij de business logica die deze bedrijven nodig hebben.

Jouw uitdaging

  1. Startende vanuit een opleidingsperiode zorgen wij ervoor dat je Odoo als bedrijfssoftware door en door leert kennen. Nadat je de nodige bagage hebt opgebouwd, worden de eerste klanten aan jou toegewezen en werk je samen met een projectverantwoordelijke of een collega-analist waarmee je samen de software inricht, configureert en implementeert. Dit proces gaat gepaard met het geven van opleidingen over de verschillende Odoo modules aan de eindgebruikers van de klant en ondersteuning te bieden in functie van hun bedrijfsprocessen.

    Naast de inrichting en opleiding ben je in staat om een vertaalslag te maken van een uitgewerkte business analyse naar een functionele beschrijving van maatwerk software ter opdracht aan onze programmeurs. Je volgt de uitvoering van het maatwerk op, test de werking ervan en geeft hierover demonstraties aan de klant ter validatie. De klant zal jou beschouwen als zijn rechterhand in het succesvol implementeren van zijn bedrijfsprocessen en vertrouwt op jouw advies en expertise.

Profiel


  • Bij voorkeur beschik je over een hogere opleiding (bachelor/master TEW, Handelsingenieur, ICT, ... ) of gelijkwaardig door ervaring. 


  • Je hebt inzicht om een bedrijfsproces / business analyse om te zetten naar een inzetbare oplossing voor de klant aan de hand van bedrijfssoftware.


  • Je bent flexibel ingesteld en vindt het belangrijk om resultaat terug te vinden in je werk. Details worden niet uit oog verloren.


  • Je bent georganiseerd en gestructureerd waardoor de klant zich ontzorgt voelt en hij kan vertrouwen op jouw aanpak en expertise.


  • Je trekt vlot zelfstandig je plan en weet goed in team te werken. Zowel onze programmeurs als jouw klanten voelen zich bij jou geholpen.                                  

  • Je kan prioriteiten stellen en herkent knelpunten, je kan essentie van detail onderscheiden. Dringende vragen behandel je met urgentie.


  • Je hebt een sterke interesse in bedrijfsprocessen zoals supply chain, finance, sales, services, warehousing, project management, accounting...


  • Jouw proactieve communicatie skills en tactvolle diplomatie leiden je naar de juiste vragen om de klant het gepaste advies te geven.

Het aanbod

  1. Je komt terecht in een hecht team waar er voor elkaar wordt ingesprongen, maar ook ieder zijn eigen verantwoordelijkheid opneemt. Binnen dit dynamisch en groeiend bedrijf zijn er korte communicatielijnen en wordt jouw mening sterk gewaardeerd. Je krijgt de kans om een boeiende functie op te nemen in een sterk ondernemend bedrijf met mogelijkheden om op termijn mee te kunnen doorgroeien. In ruil voor je inzet en sterk ontwikkelingswerk, krijg je de mogelijkheid om door te groeien naar project manager of business analist. Je ontvangt een degelijk salaris met bedrijfswagen, tankkaart, 12 ADV dagen en andere extralegale voordelen (o.a. laptop, maaltijdcheques, hospitalisatie -en groepsverzekering).

Neem je deze uitdaging aan?

Voor meer informatie kan je tussen 9u en 19u terecht bij Sofie Van Looveren op 0474 92 34 35. Je reactie wordt snel en vertrouwelijk behandeld. 

Wij wensen niet samen te werken met derde partijen, gelieve u te onthouden van ons te contacteren met kandidaten of andere vormen van ondersteuning.

Iets voor jou?   Neem contact op